FOTOD: Chaneli esimene avalik sündmus Eestis
Luksusbränd Chanel korraldas Stockmanni abiga Eestis esimese avaliku sündmuse ja ka minul oli rõõm sellest osa saada. Ülevaadet 7. juulini Noblessneris olevast poest saab näha laupäeval, 9. juulil TV3 telesaates Dolce Vita.
Noblessnerisse püstitatud Chaneli pop-up poeke on pühendatud jaanuaris ilmavalgust näinud nahahooldussarjale N°1 DE CHANEL. Poes saab tooteid oma naha peal testida ja kaasa soetada. Kohapeal tasub julgelt ka konsultantidelt nõu küsida – nii võib saada nahahoolduses juurde uusi nippe või avastada uue lemmiktoote.
Haarasin 29. juuni õhtul toimunud sündmuselt endaga kaasa mõne testri ning esimesena proovisin ära jumestuskreemi. Kuna järgmine päev oli Dolce Vita saate võttepäev, siis sain kohe toote proovile panna. Nahal on ta mõnusalt kreemine, niisutav ning õrnalt glowy, andes kaunilt terve kuma. Lisaks katab ta kenasti, seega ei pea toodet nahale palju kuhjama. Lisasin mõningatele kohtadele pisut peitekreemi ning kinnitasin jumestuskreemi Bellapierre mineraalpuudriga. Jumestus pidas kuuma võttepäeva kenasti nahal vastu, mõjumata koormavalt, ummistavalt või raskena. Õhtul koju jõudes ei olnud isegi tunnet, et on vaja kähku-kähku meik maha pesta 🙂
Kui pisut veel rääkida sellest imekaunist poest Noblessnerist, siis Tallinn oli esimene peatuspunkt. Edasi rändab Chaneli pop-up Riiga, Vilniusesse ja Helsingisse luksustoodete austajaid rõõmustama. Igatahes Eestis on bränd palju elevust tekitanud, seega tasub kindlasti minna kuni 7. juulini asja lähemalt uudistama!
Kui aga toodete valikust midagi hingele jäi, siis kõiki Chaneli ilutooteid saab soetada ka Stockmanni kaubamajast. Mina lähen kindlasti tagasi jumestuskreemi jahtima ning tundub, et ka parfüüm jäi mulle hingele.
Vaata galeriist melu, fotod Kristiin Kõosalu: